Google Ads & Analytics | SEO | HTML | CSS | JS ve E-Ticaret
Google 20 Yaşında
Bağlantıyı al
Facebook
X
Pinterest
E-posta
Diğer Uygulamalar
Google 20 Yaşında
Bu gün Google'ın 20. Yaş Günü. Firma yirminci yaşına özel bir video hazırladı. Videoda kurulduğu zamandan bu yana dünyada olan önemli gelişmeleri kendine özgü güzel anlatımıyla özetlemiş. İyi seyirler.
Google Maksimum Performans Kampanyalarının En İyi Kurulum Ayarları Google Maksimum Performans Kampanyaları (MKP), Google Ads'in en yeni ve otomatik kampanya türüdür. Bu kampanyalar, Google'ın Makine Öğrenmesi teknolojisini kullanarak arama ağı, görüntülü reklam ağı, YouTube, Gmail ve Discover'da reklamlar yayınlar ve en iyi sonuçları elde etmek için otomatik olarak optimizasyon yapar. MKP'nin en iyi kurulum ayarları, işletmenize ve hedeflerinize bağlı olarak değişecektir. Ancak, genel olarak şunlara dikkat etmeniz önemlidir:
Luhn Algoritması: Kredi Kartı Numarası Doğruluğunu Test Etme Yöntemi Kredi kartı numaralarının doğruluğunu kontrol etmek için kullanılan Luhn algoritması, 1954 yılında IBM'de çalışan Hans Peter Luhn tarafından geliştirilmiştir. Bu algoritma, basit matematiksel işlemlerle bir numaranın geçerli olup olmadığını belirler.
Google Ads reklamlarının TBM maliyetleri enflasyon ve rekabetin etkisiyle giderek artmakta. Artık eskisi gibi ucuz CPC'lerle reklam yapma imkanı maalesef kolay kolay bulunmuyor. Özellikle tek sözcükten oluşan değerli anahtar kelimeler için verilen açık arttırma teklifleri(bidler) reklam bütçelerini sarsacak seviyelerde. Aynı durum bazı özel anahtar kelimeler için de mevcut. Mesela "linkedin premium fiyat" anahtar kelimesi için tıklama başına 30TL ödeyebilirsiniz. Eğer "ons gümüş investing" anahtar kelimesine reklam verirseniz TBM'niz 22 Ekim 2024 fiyatlarına göre 617TL'ye kadar çıkabiliyor. "iphone 11 epey" anahtar kelimesinde de CPC olarak 200TL'leri görme ihtimaliniz de var. Yani Google Ads reklamları pahalı. Tabii ki de kontrol edilmediği sürece. Kontrolsüz giderseniz bu reklamlar sizin bütçenizi sonuna kadar hızla tüketecektir. Bu yazıda Google Ads'in reklam bütçesini tüketmeden mümkün olduğu kadar çok anahtar kelime varyasyonunda...
Yorumlar
Yorum Gönder